Duygu_lu Allah bağışlasın 😊
Evet benim ilk hamileleğim ama çok zor geçiyor genede bin şükür sonu çok güzel olcak çünkü inanıyorum Allah'ın izniyle.
Annelik çok başka bişeymiş kendinden okadar ödün veriyorki insan okadar fedakarlık yapıyorki aslında bakınca ama bundan hiç gocunmuyoruz öyle güzel bişey işte 🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ☺️ Aradan zaman geçince unutulur tabi heyecanı farklı olur sağlıkla gelsin inşalalh 🥰