beyazguvercinim33 kesinlikle Vestel. Benim küçük ev aletlerine kadar hepsi Vestel. Çok memnunum.Servis konusunda çok çok iyiler. Herşeyden önce yerli malı. Bulaşık makinemden inanılmaz memnunum. Birkaç defa deterjan koymayı unutup yıkadığım bile oldu. O şekilde bile fark yok. 10 programlı. Sadece 3,5 lt su kullanıyor Ve makine bitince kapağını kendi açıyor. İçerde buhar yapıp damla İzi yapmasın diye. Bu özelliğiyle zaten dünyada ilkmiş. En azından 2 yıl önce ben alırken öyleydi 😊 Vestel BM-1004 X olarak bakabilirsiniz.