Asd92 ben daha bugün doktoruma sordum ilk kontrolümde saç boyatmıyorsun artık demişti diye.. 17+5 oldum sarı saçlıydım diplerim korkunç şu an😅 boyatabilirsin artık ilk 12 hafta istemiyoruz özellikle dedi.. dip temasından ziyade boyayı solumamak gerekiyor kapı pencere kenarında oturup boya yapımının çok da yogun olmadığı bir gün boyatabilirsin dedi