elfkn35 25 senelik hayatımın en kötü Boğaz enfeksiyonunu bu sene yaşadım bende. Çok kötüydü gerçekten. İmmunex in bir sprayi var doktor vermişti. Hamile ve emzirenler için. Ballı bir şey. Çok iyi geliyordu gerçekten yine de 5 gün falan sürdü iyileşmek. Ilık suya limon sıkıp bal atıp içiyordum. Ilık ıhlamur günde 1-2 bardak içiyordum. Sıcakta içmeyin sogukta içmeyin içtiğiniz yediğiniz şeyler ılık olsun