Fatmasolun Yarın tam olarak 41. Haftamı dolduruyorum. Acaba sezeryanmı olurum suni sancımı verirler bebeğimin kafası küçükmüş kilosu 3,5 civarı. Doktorum yarın bakarız duruma göre demişti. Çok heyecanlıyım aynı zamanda korkuyorumda ilk çocuğum.
Biyolog Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Buradan okuduğum kadarıyla önce suni deniyorlar daha sonra sezeryan canim.
Fatmasolun Biyolog çok teşekkür ederim ❣️ Bende öyle duydum bakalım yarın neler olacak heyecandan uyuyamicam sanırım 😒
Biyolog Fatmasolun doğum postunu okumak için sabırsızlanıyorum. Dua et sakinles son geceniz birlikte aynı bedende 🥰