Hiram1905 yok hayır şehir hastanesinde kadın doğum üzerine bi bina var orda binalar bölüm bölüm ya kadın doğum binasına zekai tahir taşınacak yani ordaki ekip buraya gelecek o şekilde sadece yer mekan farklı yerde ama daha iyi daha güzel olacak inşallah