Teslime328 Yanma batma yok idrarimi yaparken ama neden yüksek çıktı bu ph derecesi enfeksiyon olabilir dedi doktor bende belirtiler yok diyince bise demedi napmaliyim 19. haftalık gebeyim
Ayckntmt Teslime328 ph enfeksiyonla ilgili değil değer çok da iyi bence o seviyelerde tutmak lazım ph ama bilmediğim birşey var demekki