GulsahMulayimDastepe Tam 35 haftalık hamileyim. Bugün kontrolümüz vardı, bebeğimin suyunda azalma varmış. Çoğaltmak İçin ne yapabilirim. 🥺
BGLM GulsahMulayimDastepe benim kızıma hamile iken bendede olmuştu dr bol bol su iç uzan dinlen demisti
Babymam GulsahMulayimDastepe deveci armudu havuç suyu ve karpuz diye duydum herkes bir değil ama bol bolda su içmende fayda var geçmiş olsun
GulsahMulayimDastepe BGLM bana da bol bol su iç ama çok etkilemez dedi doktor, suyu da çok içiyorum normalde. Öyle deyince başka yöntemler aramaya başladım, çok teşekkürler. 🤲💕
GulsahMulayimDastepe Eslina yani günde içtiğim Sudan bir lt daha fazla içeceğim. Su kurbasına döndüm yaa az da içmem 😄 çok teşekkür ederim canım yapacağım, deneyeceğim başka çarem yok. 💕🙏
GulsahMulayimDastepe Babymam çok teşekkür ederim. 💕🤲 Hepsini tek tek deneyeceğim birinden birinin faydası olur elbet bir umut. 🥺
GulsahMulayimDastepe sevdicek bir hafta geriden geliyor dedi. 🥺 35+0 tam. 44.5 boyu, 2207 kilosu. İlk gebeliğim kafayı yiyeceğim. Birde yediklerime içtiklerime falan çok dikkat eden insanım. Haftasına göre gelişimi gerçekten kötü mü yaa. 🙈😩
BGLM GulsahMulayimDastepe korkma cnm sen kalbini ferah tut evvel allah hiç birşey olmaz bende 7 yada 8 ayliktik bana da öyle demişti şükür birşeyde olmadı kızım 8 yaşında şuan 😃
sevdicek GulsahMulayimDastepe benim de öyle 31+3 Ama üçüncü trimesterda su kaybı olması normal dedi doktorum. 2 Haftaya kadar da gelişim geriligini sorun etmiyoruz normal dedi o yüzden canını sıkma sağlıkla doğacak inşllah 🥰🤲🤲🤲
GulsahMulayimDastepe sevdicek İnşAllah 🙏🤩 çoook teşekkür ediyorum, İçimi rahatlattınız. Yoksa kafaya çok takacaktım, tecrübe de olmayınca direk insan kötü seneryo yazıyor kafasında. Allah Razı Olsun Sizden. 💕🤲
GulsahMulayimDastepe BGLM maşaAllah 🙏 Allah bağışlasın çok sevindim sizin adınıza. 😍 ilk olunca bi de bu zamana kadar olumsuz hiçbirsey de duymayınca pat diye öyle söyledi doktor, hemen panik doğal olarak 😄 ama içimi rahatlattınız, teşekkür ediyorum 🤲💕