Deletedmom0071 Allah’ın isimlerinden olduğu için tabi ki en uygunu ve caizi şüphesiz ki Abdulkerim olur.
Sedaozkutt6 Genellikle abdulkerim deniliyor zaten ama ben biraz daha farklı isim istiyordum neyse daha 4 ay var 😊
Deletedmom0071 Benim eşimin ismi Samet’ti bu yaşına kadar çok hastalık geçirmişti ve devam ediyordu ismini değiştirmeyi teklif ettim. Abdussamet olarak değiştirdik şimdi elhamdulillah hastalıkları kalmadı ☺️
Sedaozkutt6 Deletedmom0071 evet bu şekildede söyleyenler oldu Allah’ın isimlerinden olduğu için kişiye ağır geliyormuş
Deletedmom0071 Sedaozkutt6 evet esmaül hüsnada geçen hiçbir ad tek başına konulmamalı sonuçları ağır olabiliyor aslında bize uyarı bunlar ama insanoğlu hep bildiğini yapıyor ☺️🌸