ElcnErdgnn Anneler merhaBa, hamilelikte çok şiddetli baş ağrısı yaşayanlar var mı ? Doktorumun önerdiği ağrı kesici bile fayda etmiyor😷 önerileriniz var mi ?
Ozlemr ElcnErdgnn 1 ay önce benim aşırı baş ağrım oluyordu. Yorganı ısırarak ağlıyordum hatta. Böyle mentollü gibi bi krem vardı şakaklarıma başıma onu sürüyordum masaj yaparak biraz iyi geliyordu. Ya da ılık duş alınca iyi geliyordu ç. En son dayanamayıp 2 defa Parol içmiştim ama :/
ozanejla ElcnErdgnn Canım ilaç değilde, soğuk bir bez’i anlına koy.. Ben migrenim olduğu halde ilaç kullanmadım zaten verilen ağrı kesiciler fayda etmiyor dozları düşük olduğundan. Doğal şeyler dene.. 😌
Firdevssaim Bende 2 veya 3 gun bas agrisi cektim suya yogunlasip bol su ictim ve gecti agri kesici kullanmadim.doktoruma sordum hamilelikte damarlar genisler bas agrinda ondandr dedi bana.