Peluskaa Arkadaslar 13. Haftamdayım ara ara kasıgımda karnımda Ağrı girip gidiyor? Sizlerde de oluyor mu normal mi🙄
Turna20 Peluskaa evet çok normal 👍🏻Bunları yaşamayan gebe sanırım yok. Hiç endişelenme...dayanılmaz derecede bir ağrı değilse üstünde durma