Ebrugunesss Merhaba kızlar benim pazartesi günü kontrolüm vardı ve normalde 16+5 tim ama ordaki hemşire dedi ki 2 li taramada not düşmüşler buraya çocuğun 6 gün büyük dedi yani 17+4 dedi şaşırdım ve bi yandan da güvenemedim doğru mu değil mi diye böylr olabiliryor mu birde saglik ocaginda gebelil kaydi yaptedigim zaman 18 . Haftanda gel ası yapılacak dedi yani bu hafta 18 olcam gidip asi olsam mı bilemedim
CansuDRY Ebrugunesss Daha zamanın var, 18 dedilerse 18+0 dır o. Bu gibi şeylerde bebeğin önde gidip gitmediğine göre çağırmazlar. Adet tarihine göre gideceksin.
CansuDRY Ebrugunesss Kaldı ki tetanos aşısını genelde 20+0 dan sonra yapıyorlar. Seni bayağı erken çağırmışlar.
35ilknur35 Ebrugunesss hayır canım ne sorun olucak hatta ben 18 de gittim çok geç kalmışsın dediler bana
Ebrugunesss CansuDRY tetanos aşısı demediler zaten 18 haftan da gel dediler 18 olsun gidicem de zaten cocugun buyuk çıkması kafamı karıştırdı
CansuDRY Ebrugunesss Birçok kişinin bebeği haftasından büyük çıkıyor zaten, ben de 20 haftalığım ama bebeğim 21 haftalık görünüyor. Bu bir kıstas değil canım.
Sertap_2020 Olur canım bizimde bugün kontrolümüz vardı normalde 15+5 haftalıktı ama doktor seninki önden gidiyor dedi 17 haftalık şuan dedi. Sağlıklı olsunda kaç haftalık olduğu önemli değil dert etme 😊 hayırlı doğumlar🙋🏼♀️
CansuDRY 35ilknur35 Arkadaşım 19+5 te gitti, daha 2 günün var, 20 hafta dolmadan yapmıyoruz deyip geri gönderdiler. Gerçekten şu aşı konusunda aile sağlığı merkezlerinin tutarsız uygulamalarına anlam veremiyorum.