gizem3443 kızlar nasil gidiyor sizde karin agrisi ve sanci yasiyormusunuz biz 10 haftaligiz bu arada.
Deletedmom67 gizem3443 günde 1.2 dakika adet olcam hissi yasıyorum canım onun dısında şükürler olsun iyiyim 😊 en son adetim 16 aralık senin ?
Gozdegnc gizem3443 canım bende 10+5 günlük hamileyim son adet tarihim aralık,karın ağrısı sancı çok çok şiddetli olmadığı sürece doktorumun bana dediği rahim gün gün büyüdüğü için olurmuş sıkıntı yapma yani hatta benim gün içersinde karın ağrısı ve sancı durumu yaşıyorum ve en son ishalle final yapıyoruz o beni rahatlatıyor bir nebze Ama şunuda belirteyim İshal birden fazla ise buda zararlı bilgin olsun
Seymosile Benim de 11 Aralık adet tarıhım yaklasırken agrım oluyo birde sabah kusmalarım var diğer kusmalar hafıfledi şükür 11+1 gunluguz 🙈🙈🙈🙈🙈
[silindi] Bende 11+1 im ama dünde belim çok agrıyordu kasıklarım doktora gittim önlem amaçlı progesteron verdi bir sorun görünmüyor dedi ama kullan dedi
Estur Bende 4 aralık 😂 12+1 haftalığız. Bende ağrı olmuyor. Hatta şu ara şikayetim YÖK desem yeridir 😂 baya rahatladım. Tek sıkıntı yemek seçmem hiç sağlıklı şeyler yemiyorum. 👻🤦🏻♀️
bebekkaradag Benim de 6 Aralık, 11+6’yız. Karın ve kasık ağrım, bel ağrılarım ufak ufak var☺ Dayanılmayacak ya da endişe edilecek kadar değil ama. Bir de sindirim problemi yaşıyorum çok düzenli beslenmeme rağmen. O benim için büyük problem oluyor🙈
Gozdegnc Kayra48canım takibini yapan doktoruna mutlaka bilgi vermelisin birden fazlası iyi değildir diyor benim doktorum
SelinUzun 2 aralık son adet tarihim 12+3 günlük olduk. Bende geçmeyen bir bel ağrısı var tam kuyruk sokumum da perşembe günü kontorlümde söylicem doktoruma ara ara karın ve kasık ağrım oluyo ama onlarda normal zaten başka bi sıkıntımız yok çok şükür perşembe ikili taramamız var oda güzel sonuç verir inşallah 🙏🏽
Minikbebek 6 Aralik benimde 11+6 günlük hamileyim bulantı kusma yok ama kasık arası çok fazla düzenli besleniyorum insallah saglikla kucagimiza alırız hepimiz cinsiyeti ogrenen var mi aranizda
Songl_aygur Sat 30/12 Kanamam var. Korkuyorum. Kalp atışı duyulamıyor. Rahim sağlıksız bebekse geri atar diyor dr. Doplerden çıkar sonuç denildi. Duygularım karıştı. Kaybetmiş gibi üzgün. Gitmeyecek kadar umutluyum. Rabbim sana emanetiz 😞
zgrYilmaz Songl_aygur canım benim Rabbim her zaman hayırlısını nasip etsin inşallah dularım sizinle 🙏🌸