Gulhn Kizlar bugün hastaneye gittim.doktorr bana sen 15 eylule kadar doguramasn.sezaryene alirz dedi.benim adet tarihim 29 Kasım.benim ve hoopmomm hesaba göre 1 hafta icinde dogurmam lazm.hatta bi doktorda bana sen bu hafta doğurur sun.dye.peki bugün ki doktor neden böyle dedi aklim karisti ya.
SusamNur Benimde 20 Kasım bugün bu işlerden anlayan bir tanıdığımız dediki doktorlar adetin ilk gününü baz alıyor sen son gününü baz al son gününden de 10 gün sonrası en son gün dedi. Yani benim normalde bugün dogurmam gerekiyordu tam 40 haftalık adet bitisim 25 Kasım doğumunda 25 Ağustos olması gerekirdi ama 5 Eylül son oluyor bu hesaba göre. Banada doktorum dedi ki hiç acilman yok 1 hafta bekleyelim 41. Hafta son ondan sonra suni sancı deneriz onlara acilmazsa en son çare sezeryan dedi çok bekletmek iyi değil dedi.