Annembilir ben Azerbaycanliyim
Özel bi hastanede dogum yapdim
Evet orda 20 yasinda kizlar vardi.dikiş sargisi deyisiyorlardi igne vuruyorlRdi.bebeklere bakiyorlardi.çati muanesi yapiyorlardi anastezi yapan kiz ogrenciydi benim kismetime dusen😂belimi 12 defa deşdi😭😭😭😭salak kiz bulamiyordu.öldum öldum ağrisina iynelerin.