ponciklerin_annesi kizimda da ayni durumu yasadim bu bebegimde de 😓😓 esimin yanina yaklasmiyorum bu aknti yuzunden hergun dus aloyorum ya bazen 2 defa ust uste aliyorum ginede ayni 😔😔 doktora soyledim birsey demedi , bu hafta kontrolum.var tekrar soylucem fitil filan versn yeterki gecsin ya 😒😒