Gamseeeeee Bence yaptırılması gerekiyor ben ac karna yaptırdım açlık 81 1. Saat 174 ikinci saat 156 gibi bisey çıkmıştı yüksek diyetisyen e yönlendirdi doktor 10 gun dikkat ettim normale döndü 6 kere şeker ölçümümü istedi doktorum dikkat ettiğim için normale döndü eğer yaptırılmasaydi yediklerime dikkat etmeyecektim kii cok kilolu biri değilim yemek yemeği sevmem tatliyla hic aram yoktur ama meyve çok yiyordum karpuz kavun üzüm onlar ağır geldi büyük ihtimalle sindi yemiyorum