Asliyildirim Duruvesimgr bana da ilk üç gün hiç iyi gelmedi 4.günden sonra biraz fayda etti. Allah yardımcın olsun çok kötü bişey kaşıntı 😔
Asliyildirim rabiaclkmst geçti ama hemen geçmiyo, mucize gibi değil yani krem, 3 gün sürdüm bana mısın demedi 4.günün sonunda kaşıntıyı azaltmaya başladı öyle öyle geçti sonra
rabiaclkmst espalp herkes aynı şeyi söylüyor umarım doğumdan sonra geçer canım cünkü doğumdan sonra devam edenlerde varmış 😣
rabiaclkmst as_af Allah razı olsun canım ben acıya dayanıklı bir insanım halbuki ama bu illet insanın psikolojisi ile oynuyor resmen
Asliyildirim rabiaclkmst inşallah geçer, insan çıldırcak gibi oluyo gece ağlayarak uyanıyodum artık kaşıntıdan kanatıyodum kaşırken yine de geçmiyodu kaşıntısı. Çok iyi anlıyorum seni. Allah yardımcın olsun
rabiaclkmst Asliyildirim aynen anlattığın şeyleri yaşıyorum Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah hayırlısıyla geçer
Dilanserdar Heryerini bir güzelce nemlendir ben çokk fazla kilo aldım vücudum geeiliyordu kuruydu 1hafta boyunca deli gibi kaşındım meğerse çok kilo aldığım için heryerimm çatladı ve kaşıntının nedeni buymuş bildiğin komple heryerimm çatlak korkunç görünüyor kaşıntı geçti 32haftamda kaşıntım vardı benm
rabiaclkmst Dilanserdar evet canım bende çok fazla kilo aldım ve cildim hem kuru hemde gergin değil derim belkide dedigin gibi ondan kaynaklanıyor