Sevilay_dvc
Hanimlar bugun doktora gittim . Akintida hafif koku ve ilişkide ağrı olduğunu söyledim. Muane etmedi tamam diyip bu ilaci yazdı. Antibiyotik. Eczacim bu ilaç yüksek doz neden bunu yazdı ki hamilleler cok yazilmaz. İleri seviyeyse yazilir dedi. Kafam cok karıştı. Bilgisi olan varmi?? 23 haftalik hamileyim.