orgucuanne Evet ben de yeni kullanmaya baslayanlardanim. . Eğer iyi yerlesmediyse dışarı sizdiysa kaşıntı yanma hissediyorum. . Wc de yıkayıp kuruladuktan sonra geçiyor. .
Banu2626 Skn23 ellerimi yıkıyorum mutlaka . Daha geriye ittirmediğim için oldu sanırım dün baya gerilere gitti bugun şikayetim yok çok şükür:)