58Gamze58 4 sene ayni duyguları yaşadım kuzumherkes derdiki kafandan attığın an hamile kalırsın kafana takma derlerdi elimde olmadan takardım hamile birini görünce kötü olurdum üzülürdüm. Sonra zamanla takmamaya başladım vardır bi hayır dedim olmadı tüp bebek yaparım şansımı denerim dedim akışına bıraktım ve gerçekten kafana takmamaya başladığında oluyor . Benimde düşük oldu boş gebelik oldu ama dediğim gibi kafaya ne kadar az takarsan okadar daha kolay oluyor