Duygu_ canım şuan seni okadar iyi anlıyorum ki okadar çok ağladım ki 3 sene önce yeni evlenıp hamıle kalmıstım 8+5 olmustum ama bebek görünmemişti kürtaj kararı aldık ve iyi ki almısım kürtaj gunu ultrasona soktu benı kesem 7+5 e düşmüştü zehirliycekti beni hemen kürtaj oldum ama ne çektiğimi eşimle bir ben bilirim bir Allah sen yinede umudunu yitirme ama baktın bidahaki muayenede yok uzatma bu sefer seni zehirliyo yada doktorum dokuz ay taşırsın boş doğurursun dedı kendını yıpratma çok uzatma 8 haftanın sonuna kadar bekle baktın alttan yok malesef takdir diycen çunku son ana kadar alttan baktılar bana Allah yar ve yardımcın olsun 😞🤲🏻🤲🏻