Merhaba arkadaşlar, 30+1 ikizlere hamileyim. Normalde kilo olayına hiç takılmazdım. Önceki hafta 250 gram alan bebeklerim, bu bir haftada erkek sadece 50 gram, kız ise hiç almamış. Doktorum haftaya da ölçüm yapmadan gelişim geriliği olduğunu söyleyemeyiz bizim için önemli olan doppler dedi. Doppler oranı da iyi dedi. Zaten gebelik şekerim ve erken Doğum riskim var hiç kalkmadan yatıyorum ve sürekli sadece yemiş olmak için ve kilo alsınlar diye sevmediğim şeyleri yiyorum 😖 Birde sonuçda böyle birşeyle karşılaşınca moralim çok bozuldu. Böyle hiç kilo almayıp da birden alan oldu mu?