Ascvk 33+5im. Belimr ve kasıklarıma ara ara girip çıkan adet ağrısı gibi ağrılar var geçiyor halsizliğim hat safhada çok zor evimi temizliyorum. Uzanıyorum. Bugün temizlik yapacağım hala kalkmadım🤦🏼♀️ uyku konusunda gece lavaboya kalkıyorum bütün uykum kaçıyor 😁 sonra tekrar uyuyorum gün içindede ağırlık çöküyor üzerime yine uyukladığım oluyor.
Son zamanlar uyuyarak keyif yapıyorum. Bu aralar çok terliyorum su gibi oluyorum vallahi bıktım terden🤦🏼♀️
Bebeğim hala dönmedi ters haftaya pazartesi kontrolümğz var gidip göreyim bebeğimi dönmediğini hissediyorum zaten kafası göğüs kafesimin orada ayaklarıyla da aşağıya vuuruyor. Dönmesi temennim dönmezsede doktorla konuşup 38. Haftamda sezeryan isteyeceğim. 36ya kadar dönebilir dedi dönmezse ilk gebeliklerde sezeryan dedi hayırlısı olsun🤷♀️