Ascvk 32+4üm aynı şikayetler bendede var çocuk biryeri sertleştiriyor ve en az bir saat semsert kalıyor orada, gecenin bir yarısı uyanıp saatlerce uyuyamıyorum, ilk aylarda yaşamadığım bulantı şimdi başladı, oturduğum yerden uyuyakalıyorum ki asla uykuya düşkün biri değilimdir, sürekli WC’ye çıkıyorum sanki saatlerce çıkmamış gibi sıkışmış şekilde 🤦🏻♀️ Of liste uzar gider ha birde psikolojim değişti lohusa havasına girdim sanki herkese herşeye sinirlenip ağlıyorum 🥺 Zaman geçse keşke bir an önce sağsalim alsak kucağımıza 🙏🏻