Meryemaaa sağol canım takibe aldı işte ufaktan sancılar görünüyordu ama çok minik bugun dünden beri 5serum taktı baktı sancı yok haftalık takibr aldı devam etseydi alttan bakacaktı ama ben aşırı kilo aldım bünyem çok zayıftı hiç bu kadar olmadım benim gibi hamile olanlar naısl geziyo rahat ben sanki yarın dogurcakmış gibi habire yatıyorum şöyle rahatladım çok temizlk yapmıyodum zaten ama bir hafta sürekli yattım sürekli dinlendim azaldı ilçede olduğum için güzel doktor yok malesef