Mervefurkan Merhaba aekadaşlar.medicabil hastanesinde doğum yapacak olan varmıdır?normal sezeryan paket fiyatları hakkında bilginiz varmı?birde diğer hastanelerde oda süsleme falan varmış bilginiz varmı
Ecrinbzkrt Mervefurkan cnm doruk yıldırımı tavsıye ederım arkadasım yapıcam dogum foto ve oda susleme dahıl fotolarını gorduk cok guzeldi
Mervefurkan Ecrinbzkrt ben 6.ayımdayım ve bu saatten sonra malesef doktor değiştiremem.benimde arkadaşık dorukta doğum yaptı.ve fiyat içine seninde söylediklerin dahildi.ama acaba medikabil hastanesinde varmı merak etmiştim😣
Zuzum_20 Ecrinbzkrt fiyatını biliyormusun peki bende yıldırım doruga gidiyorum ücreti konuşmadım daha merak ettim
Ocak16 Mervefurkan evet medicabil hastanesinde fotoğraf çekimi, albüm, şerbet, kapı süsleme gibi şeyler var içinde. Bende kısmetse orada yapacağım. Sormuştum 1 ay oluyor.
Ecrinbzkrt Asd92 cnm kemal köroğlu tavsıye ederım allah nasıp ederse gebe kaldıgımda direk ona baslıcam
Mervefurkan Ocak16 ben doğum fıyatını sormak için gittim ve bana 3250 tl dediler.hiç bunları anlatmadılar şaka gibi
Mervefurkan Ocak16 hastaneyi aradım öğrendim belirtmiş olduğun her şey var canım.çok teşekkür ederim yine bilgilendirdiğin için.hatta anlaşmalı organizasyon şirketi varmış.telefonumu bıraktım fiyst bilgisi için dönücekler
Ecrinbzkrt Zuzum_20 yok henuz bılmıyorum cnm nasıp olurda bu ay gebelık olursa baslıcam bende ama tanıdıklarıma sorabılırım orda bı arkadasım yapıcak dogum baska doktora gorunuyor ama epidurale 2500demısler oda susleme fotoğraf dahıl
Zuzum_20 Ecrinbzkrt bende şeyma doğana gidiyorum ben çok memnunum doktorum dan bizde konusacagız artık 20+4 oldum bakalım hayırlısı ile sana da nasip olur inşallah
Ecrinbzkrt Zuzum_20 amin cnm inş doruk yıldırımdamı pekı cunku o hastane bana yakın o yuzden oraya gıtmek ısterım muayne ucretı nedir
Zuzum_20 Ecrinbzkrt her doktorun muayne ücreti farklı genel de sigortalı sigortasız değişiyor 115 110 ortalama canım
Ecrinbzkrt Zuzum_20 gayet iyi ben ilk gıttıgım doktora 200 verıyodum ama onun muaynesi özel bırakma sebebım dogumları cok pahalı oluyor o yuzden yoksa hıc bırakmak ıstemedım bebiş olsaydı devaö edıcektım yine
Zuzum_20 Ecrinbzkrt gerek yok bence çok ucuk fiyatlara yıldırım doruk dogumm konusunda iyi oldugunu düşünüyorum bende rabbim sanada hayırlısı ile nasip etsin nerde oturuyorsun yakınmısın doruk hastanesine
Ecrinbzkrt Zuzum_20 ayn cnm gerek yok evet yakınım hemen ust tarafında oturuyorum 10 dk mesafem var amin cnm cok saol