Bsra_95 kayramom1 canım tansiyon düşmesi gibii ama kontrolde bence sen yine doktoruna sor. Önemli bişey değildir ama bence . Bende de oluyor hatta bence hemen hemen hepimizde oluyordur diye düşünüyorum
FSCMK Ezgiveruzgar 34+6 haftalığım canım iyi gidiyor bazen çok baskı yapıyor aşağı doğru kızım İnan dışında iyiz şükür yavaş yavaş sonlara gidiyoruz inşallah doğarlar sizinki kaç haftalıktı
Ezgiveruzgar FSCMK 35+0 olduk bugün bizde. Çok şükür iyiyiz sıkıntımız yok. Çok hareketli bi oğlum olucak inşallah 🙏🏽 Geçen hafta kilosu 2100 çıktı. Yarın kontrolümüz var yine bakalım ne kadar olduk ☺️ Sizde nasıl durumlar?
FSCMK Ezgiveruzgar 32 de gitmiştim doktora 1 860 kilosu dedi bakalım haftaya felan gidecem doktora kilosu nasıl bilemiyorum