Humakusu Didemxy kaçıncı haftadasınız? Benim ayrıntılı ultrason zamanımda öyle denmişti 32. Haftada normale döndü ama şeker hastalığımı var diye bana şeker yükleme yapmıştı doktorum annede şeker olursa bebeğe geçermiş bebek de fazla idrar salgıladığı için suyu yükselirmiş bende şeker çıkmadı doktorum sebebi belli olmayan su fazlalığı dedi. Önemli olan şeker çıkmamasıymış
Nilveannesi10 Didemxy şekerin çıkmadıysa şeker yüklemesinde neden fazla olduğunu bilemiyorlar suyun fazla olduğunu. Dış etkenlerle alakalı bir durum değilmiş. Ama her ihtimale karşı meyvelerden biraz uzaklaşman gerektiğini söyleyen doktorlar var
Didemxy Humakusu ben şeker yüklemesi yaptırmadım o yüzden bisey diyemiyor doktorda bu arada 33 haftalık hamileyim ama şeker yoktur diye düşünüyorum
Didemxy Nilveannesi10 şeker yüklemesi yaptırmadım ayrıntılı ultrasonda yaptırmadım normalde hep özele gidiyordum doktorum hersey normal diyordu bugün devlete gittim suyun fazla dedi sasırdım bende hangisine inanacağımi bilemedim
Denizgiller Benimde 32.haftada itibaren şu fazlalığı var şeker çıkmadı erken doğum riski var dedi doktor perşembe 36 haftalık olacak doktora gidecez bakalım bide sanırım bebek bol sudan dolayı doğum pozisyonu almıyor sezeryan ihtimali yüksek demişti😕