Telatabih kitapkurdu canım benimde çarşamba 130 çıktı ama bir saat önce kahverengi akıntı geldi o yüzden korkuyorum 😔
kitapkurdu Telatabih hemen doktora görün allah korusun bişey olmasın. Bende de olmuştu ilk gebeliğimde 8. Haftada düşük tehliken var demişti. Korkutmak istemiyorum ama yine de git
Ecegul Telatabih benimde Pazartesi kan testi 56,28di . Suan 4haftaligim . Baska kan testi yaptrmadim. Yarin doktora gidicem ilk defa. Sen gittin mi doktora
Telatabih Ecegul kendi doktorum izinli pazartesi gideceğim, geçen hafta pazartesi gitti beta 66,14 çıkınca korkuttu beni pregesteron iyi bir değer 14,5 dedi sonra çarşamba kan verdim 130 çıktı ama onu doktora göstermedim daha. Sizin ilk 56 mı çıktı ?
Esraminik2020 6+1 heyacanlı bekleyiş. Kalp atışlarını dinledim dün ilk defa. Dünyanın en güzel ritmiydi😊
Ecegul Telatabih evet. Gecikme olmadan erken gebelik testi yapmıştım once pozitif cikinca hemen kan testine gittim . Düşük mu sence
Telatabih Ecegul benim ilk regldan bir gün önce 37 çıktı 23 ağustos du daha sonra 26 ağustos da 66 doktorum beğenmedi, işte en son 130 bence değerin düşük değil ikiye katlayarak gidiyor yükselir olumsuz düşünmeyelim 😘 doktorum olumsuz konuşmasına rağmen ben ümitliyim
Ecegul Telatabih evet aynen pozitif olalım 🥰 hersey kişiden kişiye değişiyor. Yarın öğleye kadar hastane acik benim randevum 10bucukta . Tahlil sonucu ayni gun cikarsa paylasirim seninle de. Görüşmek üzere
Telatabih kitapkurdu gittim canım değerim az artmış 5 günde 211 olmuş doktor hala pregesteron değerimden dolayı kesin bir şey denmez bekleyeceğiz dedi kahverengi akıntı içinde olabilir normal dedi
kitapkurdu Telatabih çok şükür Allahımyüzünüzü güldürsün inşallah. İnşallah hiçbir sorun çıkmaz. Benim değeriz 2 günde 106ya çıktı 41den. Ama doktora gitmedim daha bekliyorum 6. Haftadan sonra gidicem