11bsb Anneaday1 tam 10+1 olduk bugün ancak ben bittim. Kusmaktan, kustukca migren atakları geçirmekten tükenmiş durumdayım. Hamileliğimin keyfini henüz 1 saat aralıksız yaşayabilmiş değilim. Çalıştığım için Her şey daha da zor. Dayanamıyorum.
musmutluanne_ buurrccuu keseyi göremedik bugün😞 dış gebelik olabilir dedi ama beta hcg bir haftadır sürekli güzel artıyor buna rağmen olabilir mi dış gebelik
buurrccuu musmutluanne_ 2 gün önce benimde görünmesi kese canm bıgün tekrar gidiyorum inşallah sağlıklı haberlerini alırız hepimiz
Esrasry Yasemin-24 aynıyız en son beta değerine ne zaman baktırdın kaçtı hatırlıyor musun bide kesen oluşmuşmuu
Yasemin-24 Esrasry 3 gün önce baktırdım 4300 çıkmıştı beta hcg kesem de gözüküyor du ama çok çok küçük ddi doktorum🐣
Telatabih kitapkurdu benimde 23 ağıstos da 37,9 çıktı 26 ağustos da 66,14 doktor beğenmedi cuma yine bakalım dedi siz ikinciye baktırdınız mı?
kitapkurdu Telatabih yarın baktırıcam ben de. Korkma benim ilk gebeliğimde de öyle olmuştu sonra birden yükseldi