Buzii 10+6 2 Eylül de tarama testi için gidicem umarım her şey güzeldir. Hep endişe içindeyim nedense size de oluyor mu ?
ant2602 Emineemre yok canım 13+4 dü herhalde gittiğimde doktor daha küçük dedi. Salı yeniden randevum var bakalım belki gösterir kendini. Biraz uğraştı bakmak için ama habire dönüp durdu. Yakalamak zor.
Ecegul kitapkurdu bende 3haftaligim. Hem gebelik.testi hem kan testi yaptirip ogrendim ama şimdiden sonra ne zaman muayene olmaliyiz kese ne zaman görünür biliyor musun
Eesrayldrm Anneaday1 halsizlik midr bulantisi dogru duzgun bisey yiyemiyorum dun bebis gozuktu nokta kadar😍kalp atisida var dedi dr pazarteai bidaha gidicem butum tahlillerimi yapicak.
Eminehtn Anneaday1 çok heyecanlı gidiyor. Süpriz oldu bize iyi ki de oldu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah :)) benim şu an hafif mide bulantılarım var. Ayrıca doktorun yanına gidince de çok heyecanlanıyorum. Aklımda sürekli bebişte :)
musmutluanne_ Anneaday1 şu an pek bişey hissetmiyorum sadece kalp atışım çok hızlı öyle anladım ilk zaten☺️ Senin nasıl gidiyor
kitapkurdu Ecegul 5-6 haftadan önce kese görünmüyor. Ben 3 hafta daha bekleyip öyle gidicem doktora. Ama sağlık ocağında 2 günde bir kan verip serperim baktırıcam. Sen de öyle yapabilirsin