Esrasry Perşembe günü beta hcg değerim 144 Dü gebeliğimi öğrendim. Bugun Salı tekrar baktık ve 2024 çıktı. Karnımda sol tarafta aşırı ağrı ve kramp oluyor ara ara. 4 hafta 6 günlük bebeğim. Bugun ultrason da kese görünmüyor ama rahim duvarın kalınlaşmış dedi. Değer öğleden sonra çıktı doktor çıkmıştı gösteremedim. Sizce bi anormallik var mı. Dış gebelik vs olabilir mi binlerce yazı okudum İnternette kese de tam görünmeyince korktum. Yardımcı olur musunuz bilginiz varmı yaşayan var mı
Esrasry Dilkk Bugun baktı görünmedi bu kadar değer artmış görünmedi falan bide kramp ağrı olunca baya telaşlandım doktor da çıkınca soramadım. Normaldir yani değil mi değerin bi anda bu kadar yükselmesi falan
Dilkk Esrasry cnm normal kahverengi rengi leke kanama olmadikca bisey olmaz benim lekelenme vardi düsük tehliken var dedi progestan kullaniyorum
Esrasry Dilkk lekelenme vs bişey olmadı çok şükür sol tarafımda kasılma dışında da bi şikayetim yok zaten içim rahatladı yine de teşekkür ederimm