D3334 Merhaba kızlar 39. Haftam ve bebeğim 3.750 gram bir hafta var gözüküyor sancımın gelmesi için ama doktorlar 41. Haftaya kadar bekletiyor bu süreçte bebeğim 4 kiloyu geçer ve ben normal Doğum yapmak istiyorum sancım gelicek mi diye endişedeyim sancımın gelmesi ve bütün bunlar için neler yapmam lazım ?
Melekmehmetmadan D3334 ben 37 haftamdayim ve aynı kilodayiz ben na yapiyim 🙄🙄 normal istiyorum ama doğsun diye uğraşıyorum bende bekliyim burda
D3334 Suna_Aysal ben endişeleniyorum işte çok zor mu yoksa herkesin normal Doğumu gibi normal mi geçiyor Doğum kanalından