FundaT Bende uykusuzluk problemiyle baş etmeye çalışıyorum 😞 şuan saat 06.23 ve ben uyuyamıyorum meleklerimiz gelmeden iyice uykuya doysak keşke 😇 ama her anıma şükürler olsun 😌 son kontrol de dr 38 haftada sezeryan yapacağını söyledi preeklemsi açısından bende yakın takip ediliyorum çok şükür şimdilik bir sorun yok o açıdan ama plasenta da yaşlanma başlamış her kontrol de farklı bir durumla karşı karşıya geliyorum kasılmalar bu haftalarda daha da sıklaştı 😕 33 haftalık olduk yaşama uyumu daha yüksek içimde kıpır kıpır hareket ettikçe benim umudum daha çok artıyor 😍 senin de kavuşmaya çok az kalmış inşallah güzel haberlerle foruma dönüş yaparız 😇