tugce58_ canım benim doktorum riskin cok az senin istegıne baglı olmak ıstersen ol demişti ve ben dün oldum 28. Haftamda banada gelmemişsin etmemişsin diye soylendi hemsire ama doktorum yarım doz dedi cunku dedım ve yapmanız gerekıyor dıye bastırdım sesini cıkaramadı yaptı.yani gec kaldın dıye bısey yok evet zamanları var ama ben gec gıtmıs olsam bıle yapıldı