hifabostanci Bu aşıyı olmam şart mi? Sizler oldunuz mu aşıyı. Benim yarın aşıyı olmam için son günümmüş. Olmam lazım mi yoksa olmasam da olur mu 😐
Seherr hifabostanci olman lazım tabiki eğer ameliyat falan gerekirse problem olabilir zor birşey değil zaten 2 dakikalık birşey sonrasında hafif bir kol ağrısı olabiliyo o kadar bende olmamıştı bile
Ays007 hifabostanci Bende oldum 20. Haftada 22 Eylül’de ikinci doz için gidicem hatta bence yaptırın sizde
zcolak hifabostanci olunmasında fayda var diye düşünüyorum. Bende oldum ilk dozumu hiç bir yan etki hissetmedim. Bazı arkadaşların ağrısı oluyormuş ama herkes bir değil. ben aynı gün yüzdüm birde. Ağrı sancı olacak diye korkmayın belki de olmaz.
Berdogan Bende oldum bu sabah ne ağrı var ne sızı .. bünye meselesi sanırım ya da ağrı eşiği meselesi
ekara hifabostanci bende oldum. Aşıyı olduğum sabah aşıyı hissetmedim bile ama akşam üzeri ateş ve ağrı başladı 3 gün içinde bitti. Yani olmakta fayda var bence.
Cigdem07 hifabostanci Bence olun bebeğe hiç bir zararı yok zaten sizin için önemli bi aşı amelliyathanede mikrop kapmamanız için yapılan bi aşı ben 2. Dozu vuruldum bugün 1 ay sonra yine vurulucam
Lindam hifabostanci bende bugün oldum. Korktuğun gibi değildi. İğneden çok korkarım o yüzden erteleyip durdum ama yaptırdım sonunda. İlacı enjekte edince biraz sızladı hala da ağrısı var biraz ama yapıcak biley yok 🤷♀️ Yaptırın siz de ne olur ne olmaz
Esramese hifabostanci bn bilmedim icin yaptirmamistm sorun degil 3 ay sonra yaparz demisti dogumdn snra
Mervee07 hifabostanci benim doktorum önermiyorum dedi ben olmayacağım 😃 benim doktorum Canan Karatay gibi zaten hiç bir şeyi önermiyor 😂 2li 3lü 4 lü tetanoz şeker yükleme ama 2li yaptırdım 👍🏼