hndgkct 5 ay denedik olmamıştı. Söylenilen tüm pozisyonları denedim ayaklar havada saatlerce kaldı. Test kullanmadım ama Yumurtlama tarihi hesaplamalar filanlar falanlar. Ay içinde hiç alkol sigara almıyor, regl olunca içiyordum. Neyse eşimle çocuk işine ara vermeye karar verdik. Korunmayalım ama akışına bırakalım dedik. Gün hesabı yapmadık içtik , gezdik pozisyona takılmadık. O ay hamile kaldım. Ya çok zor biliyorum kendimde basaramıyordum, ama salmak lazım. Ben o ay o kadar beklemiyordum ki reglim 2 hafta gecikti test yapmadım. Doktora gittiğimde kalp atışını duydum. O kadar beklemiyordum. Normalde her ay regl öncesi test yapardım ne paralar verdim o testlere 🤦🏻♀️