Crnky Ben şu an 22 haftalığım doktor 9 ay boyunca kullan dedi imom omegayı ve her gün yoğurt süt içiyorum bişey olmadı şu ana kadar olmaz da
ZehraAlbayrak Sorun olmaz balik deil sonucta balik yagi. Kiloluyum diye dr bana balik yagi yazmadi dahada siserim diye 😣 ama balikda yiyemiyorum pek. Cocugum vitamini eksik aliyo diye uzuluyorum napsam sizce
SalihaSomuncu5 ZehraAlbayrak canim sende haftada iki uc gun ic her gun icme. En azindan hic icmemekten iyidir. Ayrica hicte kilo yapmiyor bunye meselesi tabi.
ZehraAlbayrak 2annesi vermiyo daha cok kilo alirim diye. Doguramazmisim guya cok sisersem. Bi tiksinti geldi baliktan agzima suremiyorum ya 😩
Sinemksk 2annesi bende ilk genbeliktede bundada kullanıyorum ımomu kahvaltı yapıp yoğurt süt kaşar bunların üstüne içiyorum hiç sorun olmadı size tavsiyem sabah kahvaltıdan sonra için gün içinde enerji harcadığınız için daha çok ihtiyacınız olur
SalihaSomuncu5 2annesi e ben hic dikkat etmiyoruk bu konuya hep yiyorumki biseycik olmuyor. Acikcasi aklima bile gelmemisti siz diyene kadar