1prensesannesi bide benim doktorum bebeğin kilosuna çok önem vermişti canım. Karbonhidrat ve şekeri azaltmamı protein ağırlıklı beslenmemi bebeğin daha hızlı kilo alacağını söylemişti. Olası bir durumda erkek doğarsa kilosu yerinde olması bize bir avantaj demişti. Muz, kaşar, badem, yumurta , et, tavuk, mercimek bunlara ağırlık verirsen iyi olur 👍🏻