cansuaydin Pasamgeliyo canım doktorum baba tam 22ye girdigim tarihe gün verdi.. Ben 22ye kadar diye biliyorum ama yanlış yonlendirmeyeyeim
Sedakctpe Pasamgeliyo benimde doktorum en geç 23 haftalığa kadar yaptırmalsın demişti şun an 21+3 deyim nasipse haftaya Detyalı ultrasona gireceğim canım.. Yani sende yaptıracaksan çok bekleme bence
Gizoo Gelişimine göre 19 veya 20 de başlayıp 24.hafta son diye biliyorum, idealı 21-22 haftalık olması lazım.