Meleksalihkul inşallah 🙏 ben gebeligi planladiktan sonra gittim doktora, sadece kalp şeklinde olduğunu, şimdilik korkmamam gerektiğini söyledi. Sonrasında 2 ay sonra gebe kaldım, rahim genisleyince görüldü perde olduğu. Bu durum normalmis, yani önceden görülmemesi. Sonrasında gittigim doktorum bekleyip göreceğiz, bu şekilde doğum yapan da çok dedi. Sanırım perde küçük olduğu için önceden görülmedi