İlk öncelikle başınız sağolsun Allah mekanını cennet eylesin. Üst üste çok şey yaşamışsınız Allah sabır versin.. gelelim isim konusuna. Kendi Babanın ismini koy ne güzel buna okey 👍🏼 Kusura bakma Ama seni aldatan , seni bi nevi ezen hiçe sayan senin kadınlığını aşağlayan bi adamın ismini koymakta ne canım... şuan hala kendını aşık sevıyor zannediyorsun. Ama zaman geçtikçe bu hislerin Yok olacak Emin ol. Ve sen isim koyunca o isimden zamanla tiksinceksin. Bunu çocuğa yapmana hakkın yok. Yada yanı çocuğun bunu yaptığın için seni bu konuda cok yargılayabilir. Elbette cocuk babasını bilcek belki onlada vakit gecırcek vs ama hepsi bu olcak artık. Kusura bakmada Sana bu aşağılığı yapan kişinin EGO’sunu niye yuksekltceksın ki boşver .. belkide zaman zaman sonra kendine yenı hayat kurcaksın bilemezsin ki Allah iyi insanlarla karşılaştırsın. İyi düşün valla .