Aved Arkadaşlar bugün doktora gittim göbeğimde fitik olduğunu söyledi ... Göbek deliğim çok dışarda .. sezeryan olursa göbeğe de iki dikiş atarım dedi .. boyle bi durumu yaşayan var mi bilgisi olan bilgi verebilir mi