Taneminci 37+1 haftalık hamileyim bugün son kez sağlık ocağına gebelik takibi için gittim hemşire bir dahakine bebek doğunca gelirsin dedi ama normalde topuk kanı 5. Gün alınmıyor mu hemşire bana 13. Veya 14. Gün gelirsin dedi kafam çok karıştı var mı topuk kanını 13. Veya 14. Gün aldıran siz hangi günlerde aldırdınız 🤷🏼♀️
Kubra9595 Taneminci canim ben ilk kizimi dogum yaptimda 36+4 düm kizim 20 gün küvezde yatti cikardigim gün saglik ocagina götürdüm topuk kani alindi ama sorun olmadi. Benim bildigim dogumdan sonra saglik ocagina gidilir neden öyle demis anlamadim 🤔
seyma281015 Taneminci ilk topuk kanı hastanede alınır. İkinci de 1 hafta sonra sağlık ocağında alınır. Ben hep böyle gördüm duydum
Taneminci seyma281015 bende ilk gün hastanede alındığını 1 hafta sonrada sağlık ocağında alındığını biliyorum ama anlam veremedim 🤷🏼♀️
EdaKartal Taneminci yok sadece dediki hastaneden hemen topuk kanını aldır falan derler dedi boşu boşuna gelme topuk kanı 12. Gün falan alınıyo dedi onların dediği gibi olmuyo dedi bana
Zehra94 Sağlık ocağında çalışıyordum gebe kalmadan önce tıbbi sekreterim topuk kanı normal koşullarda 4.5.6.7.8 inci günler alınır eger bebek hastanede ise ikincide hastanede alınır ama almayan hastanelerde oluyo bir sıkıntı olcagını zannetmiyorum çünkü ilk topuk kanını doğrulamak için ikici topuk kanı alınıyo yani bu bebek de herhangi bi rahatszlık olmadıgını anlamak için ilkini alıyolar ikincisinide tedbir amaçlı ama sen yinede bir sor bence
hunilimom Taneminci canım benim kızım doğduğunda bayram tatili giriyordu doktor 10 gün sonra gel demişti araya tatil vs girdiğinde öyle yapıyorlar gerçi seni bir daha ararlar ben doğum yaptım 2 gün sonra aradılar çocuğunuz doğmuş getirin diye