Lzgpthm Seher6161 20.haftada girdim 16.haftada belli olmuştu ama 20.haftada ayrintilida kesinleşmesi icin bekledim orda daha net ve detaylı bakildigi icin görülüyor 😊
Mirzaveben Seher6161 ayrintilida değişme ihtimali yok diye biliyorum(yanlış da biliyor olabilirim) çünkü tüm organlari goruyor kalp mide bobrek biyuk ihtimalle rahimi gordugu icinde kiz ve yahutta erkek diye tam net soyluyolar
Aysellll Bende daha yeni girdim 22 haftada bu haftaya kadar erkek biliyoduk ayrıntılıda kız olduğunu öyrendik 😊Neyseki daha alış veriş yapmamıştık bilmiyorum şimdi yanılma olabilirmi sağlıklı olsunda ne fark eder