Esraalperen
İkili tarama testin de ulturason da herşeyim normal çıktı ama kan testinde doktorum biraz değerin yüksek olduğunu söyledi. Dowsedromu için yürt dışına kan gönder meyi tavsi etti ben istemdim yaptıran var ise kan değerlerini söyleye bilir mi ? 13+3