__smyye Arkadslar 26+6 haftalik hamileyim gecen hafta 50 lik seker yuklemsi yapildi ve 151 cikti doktorum sekerim oldugunu haftaya 100 lük yapacagimizi soyledi bugun yaptik ve degerlerim yine yuksek cikti basina gelen varmi :/