Prensesimi_bekliyorum Arkadaşlar kontrollerini özel hastanede değil de doktorun özel muayenehanesinde yaptıran biri çalışamaz raporunu buradan alabilir mi bilgisi olan var mı
Tskrncngz Prensesimi_bekliyorum yok sgk kabul etmiyor ben devletten aldım ama özel hastaneden de alınıyor ama özel muaynaneden alınmıyor
Sumeyye_g Prensesimi_bekliyorum hayır özel muayenehanelerdekini SGK kabul etmiyor ya devletten yada başka bi özel hastaneden Alman gerekiyor
Prensesimi_bekliyorum Tskrncngz anladım teşekkür ederim bir de siz almissiniz tam 32 de mi almak gerekiyor 32+3 falan olmuyor mu yani
Zeyzeykrt Prensesimi_bekliyorum sanıyorum bi 32 haftalık iken ama çalışmaya devam ederse bide 35 mi 37 demi zorunlu ayriliniliyor
Tskrncngz Prensesimi_bekliyorum ben 32 de gittim sistem o gün yoktu ertesi günü aldım bir iki günden bişey olmaz