Gkcasc Kızlar 20 gündür idrara çıkarken aşırı ağrım oluyor. idrar testi yaptırdım enfeksiyon çıkmadı. Nts ye girdim doğum sancısı değil dediler. Ama hala idrara çıkarken sancılanıyorum sonradan geçiyor. Ara ara da kasıklarımda aşırı sancı oluyor doğuruyorum sanıyorum.bi de doktor rahim ağzında çok hafif yumuşama var dedi.erken doğumdan da korkuyorum.. bu şikayetleri yaşayan var mı ???
Duuyguum Gkcasc bende 21+3 te gittim ağrıdan dolayı aynı şeyler bana da yapıldı temiz çıktı dr hamileliğe bağlı sebepsiz ağrılar olabiliyor dedi geçti sonra dan ama hep dinlenme verdi ani hareketlerden kaçın olabildiğinde yat dedi
Gkcasc Duuyguum banada hep dinleneceksin dedi gebelik sancisi dedi..acaba kum mu düşüyorum dedim ama tahlil sonucunda çıkardı muhakkak dimi
Duuyguum Gkcasc bence de çıkardı kanım idrarım nst temiz çıkmıştı senin de temiz miş soğukta kalmamaya dikkat et klima da falan yatıyorsan oda etkiler demişti dr bana ama klima da da kalmıyordum ben geçti zAten sonra dan benim dikkat et sende kendine